Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21193
Назва: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ ТА КОНКУРЕНТНОСПОСМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Коробський, Р.В.
Рустамова, Г.М.
Ключові слова: Соціально-відповідальний маркетинг
Неолібералізм
Холiстичний маркетiнг
Конкурентноспроможнiсть
Дата публікації: 16-гру-2011
Видавництво: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21193
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробський Р.В., Рустамова Г.М..pdf307,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.