Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаламарчук, А.А.-
dc.date.accessioned2013-06-11T18:46:17Z-
dc.date.available2013-06-11T18:46:17Z-
dc.date.issued2010-04-22-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21190-
dc.description.abstractПроанализированы современные маркетинговые подходы к организации деятельности предприятий, предложена модель маркетинговой стратегии, максимальноen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectМодельen_US
dc.subjectСистемаen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ ТУРИСТИЧЕСКОГО БИЗНЕСАen_US
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palamarchyk.pdf114,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.