Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTodorova, Nataliya-
dc.date.accessioned2011-11-11T16:17:13Z-
dc.date.available2011-11-11T16:17:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2025-
dc.descriptionУ статті розглянуто дизайн тренувального модулю, що має за мету професійний розвиток викладача іноземної мови в рамках підходу, спрямованого на навчання шляхом вирішення професійної проблеми. Підсумовані результати роботи експериментальної групи, методика викладання, організація змісту та оцінювання рівня професійного розвитку учасників.en_US
dc.description.abstractThe paper describes a task-based teacher-training module aimed at language teachers’ professional development both in the PRESET and INSET contexts. Basing on the test group experience, the paper outlines the module’s place in the curriculum, training approach and methodology, the module’s content, organization and evaluation.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКіровоград: РВВ КДПУ ім.. В.Винниченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): у 5 ч.;Вип. 89(2)-
dc.subjecttask-based teacher-training, teachers’ professional development, curriculum, training approach and methodologyen_US
dc.subjectпрофесійний розвиток викладача іноземної мови, методика викладання, організація змісту та оцінюванняen_US
dc.titleTask-Based Teacher Training: a Case-Studyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри міжнародних освітніх та ділових комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TASK-BASED.pdf197,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.