Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2025
Назва: | Task-Based Teacher Training: a Case-Study |
Автори: | Todorova, Nataliya |
Ключові слова: | task-based teacher-training, teachers’ professional development, curriculum, training approach and methodology професійний розвиток викладача іноземної мови, методика викладання, організація змісту та оцінювання |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В.Винниченка |
Серія/номер: | Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): у 5 ч.;Вип. 89(2) |
Короткий огляд (реферат): | The paper describes a task-based teacher-training module aimed at language teachers’ professional development both in the PRESET and INSET contexts. Basing on the test group experience, the paper outlines the module’s place in the curriculum, training approach and methodology, the module’s content, organization and evaluation. |
Опис: | У статті розглянуто дизайн тренувального модулю, що має за мету професійний розвиток викладача іноземної мови в рамках підходу, спрямованого на навчання шляхом вирішення професійної проблеми. Підсумовані результати роботи експериментальної групи, методика викладання, організація змісту та оцінювання рівня професійного розвитку учасників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2025 |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри міжнародних освітніх та ділових комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TASK-BASED.pdf | 197,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.