Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефаненко, П. В.-
dc.contributor.authorСтефаненко, П. В.-
dc.contributor.authorStefanenko, P.-
dc.date.accessioned2013-05-23T14:34:07Z-
dc.date.available2013-05-23T14:34:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20218-
dc.descriptionIn article positions about expediency of an establishment of conformity of quality criteria of distance learning to current type of didactic system are proved. The weight factors of learning system quality indicator’s components depending on the system’s kind are defined. It is proved that in dogmatic learning system the greatest value has the component «quality of the information» to which increased requirements are presented. Position about expediency of formation of uniform knowledge bank as bases of distance dogmatic didactic system is proved.en_US
dc.description.abstractВ статье обоснованы положения о целесообразности установления соответствия критериев качества дистанционного обучения текущему виду дидактической системы. Определены весовые коэффициенты составляющих показателя качества системы обучения в зависимости от ее вида. Доказано, что в системе догматического обучения наибольшее значение имеет составляющая «качество информации», к которой предъявляются повышенные требования. Обосновано положение о целесообразности формирования единого банка знаний как основы становления дистанционной догматической дидактической системы.en_US
dc.description.sponsorshipДонецкий национальный технический университетen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectдидактическая системаen_US
dc.subjectдистанционное обучениеen_US
dc.subjectинформационные технологииen_US
dc.subjectкритерии качестваen_US
dc.subjectоценка качестваen_US
dc.subjectкачество обученияen_US
dc.subjectдидактична системаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectкритерії якостіen_US
dc.subjectоцінка якостіen_US
dc.subjectякість навчанняen_US
dc.subjectdidactic systemen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectinformation technologyen_US
dc.subjectcriteria of qualityen_US
dc.subjectquality estimationen_US
dc.subjectquality estimationen_US
dc.titleКРИТЕРИИ КАЧЕСТВА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ЗАВИСИМОСТИ ОТ ВИДА ДИДАКТИЧЕСКОЙ СИСТЕМЫ И ИХ ИНФОРМАЦИОНО-КОММУНИКАЦИОННАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯen_US
dc.title.alternativeКритерії якості дистанційного навчання в залежності від виду дидактичної системи та їх інформаційно-комунікаційна складоваen_US
dc.title.alternativeCriteria of quality of Remote Training Depending on the Type of Didactic System and Their Information-Communication Componenten_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stefanenko.pdf398,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.