Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорчагіна, Ю. П.-
dc.contributor.authorКорчагина, Ю. П.-
dc.contributor.authorKorchagina, Yu.-
dc.date.accessioned2013-05-22T17:45:14Z-
dc.date.available2013-05-22T17:45:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20075-
dc.descriptionmain problems of the professional training for the future engineers are analyzed. The article demonstrates solving culturological training problems by using culturological approach. Also, it substantiates that the forming of the cultural knowledge of the future engineers is a required part of the contemporary studies process. Culturological approach is viewed as a method of forming of the students’ humanistic values and outlook.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається суть особистісно-орієнтованого професійного навчання, розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів. До вирішення цієї проблеми розглядається культурологічний підхід до особистісно- орієнтованого професійного навчання. Аргументується необхідність формування у майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглядається як засіб формування гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівцівen_US
dc.description.sponsorshipУ статті розглядається суть особистісно-орієнтованого професійного навчання, розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів. До вирішення цієї проблеми розглядається культурологічний підхід до особистісно- орієнтованого професійного навчання. Аргументується необхідність формування у майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглядається як засіб формування гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівцівen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectинженерная деятельностьen_US
dc.subjectінженерна діяльністьen_US
dc.subjectprofessional trainingen_US
dc.subjectличность-
dc.subjectличностно-ориентированное обучение-
dc.subjectкультурологический подход-
dc.subjectкультурология-
dc.subjectособистість-
dc.subjectпрофесійне навчання-
dc.subjectкультурологічний підхід-
dc.subjectкультурологія-
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчання-
dc.subjectпрофессиональная подготовка-
dc.subjectculturological approach-
dc.subjectculturology-
dc.subjectpersonality-
dc.subjectengineering activity-
dc.subjectpersonality-oriented education-
dc.titleКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯen_US
dc.title.alternativeКультурологический подход к личностно-ориентированному профессиональному обучениюen_US
dc.title.alternativeCulturological Approach to the Personality-oriented Professional Educationen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korchagina.pdf225,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.