Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20075
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корчагіна, Ю. П. | - |
dc.contributor.author | Корчагина, Ю. П. | - |
dc.contributor.author | Korchagina, Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-22T17:45:14Z | - |
dc.date.available | 2013-05-22T17:45:14Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20075 | - |
dc.description | main problems of the professional training for the future engineers are analyzed. The article demonstrates solving culturological training problems by using culturological approach. Also, it substantiates that the forming of the cultural knowledge of the future engineers is a required part of the contemporary studies process. Culturological approach is viewed as a method of forming of the students’ humanistic values and outlook. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається суть особистісно-орієнтованого професійного навчання, розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів. До вирішення цієї проблеми розглядається культурологічний підхід до особистісно- орієнтованого професійного навчання. Аргументується необхідність формування у майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглядається як засіб формування гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівців | en_US |
dc.description.sponsorship | У статті розглядається суть особистісно-орієнтованого професійного навчання, розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів. До вирішення цієї проблеми розглядається культурологічний підхід до особистісно- орієнтованого професійного навчання. Аргументується необхідність формування у майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглядається як засіб формування гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівців | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | инженерная деятельность | en_US |
dc.subject | інженерна діяльність | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | личность | - |
dc.subject | личностно-ориентированное обучение | - |
dc.subject | культурологический подход | - |
dc.subject | культурология | - |
dc.subject | особистість | - |
dc.subject | професійне навчання | - |
dc.subject | культурологічний підхід | - |
dc.subject | культурологія | - |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | - |
dc.subject | профессиональная подготовка | - |
dc.subject | culturological approach | - |
dc.subject | culturology | - |
dc.subject | personality | - |
dc.subject | engineering activity | - |
dc.subject | personality-oriented education | - |
dc.title | КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Культурологический подход к личностно-ориентированному профессиональному обучению | en_US |
dc.title.alternative | Culturological Approach to the Personality-oriented Professional Education | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korchagina.pdf | 225,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.