Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20072
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кабанець, М.М. | - |
dc.contributor.author | Кабанец, М. Н. | - |
dc.contributor.author | Kabanets, М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-22T17:33:51Z | - |
dc.date.available | 2013-05-22T17:33:51Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20072 | - |
dc.description | The article highlights the ideological and legal foundations of inclusive education, the main legislative acts of the European Union and the United Kingdom equal access to education equal access to education for all citizens and support for people with disabilities and special educational needs. Some aspects of practical implementation of inclusive education in universities of Great Britain are generalised. | en_US |
dc.description.abstract | В статті висвітлено ідеологічне та законодавче підґрунтя розвитку інклюзивної освіти, проаналізовано основні законодавчі акти Європейського Союзу та Великої Британії щодо рівного доступу всіх громадян до освіти та підтримки осіб з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами. Узагальнено деякі аспекти практичного впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | инклюзивное образование | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | inclusive education | en_US |
dc.subject | интеграция | en_US |
dc.subject | законодательство | en_US |
dc.subject | люди с ограниченными возможностями | en_US |
dc.subject | студенты с особенными образовательными потребностями | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | законодавство | en_US |
dc.subject | люди з обмеженими можливостями | en_US |
dc.subject | студенти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | legislation | en_US |
dc.subject | people with disabilities | en_US |
dc.subject | students with special educational needs | en_US |
dc.title | ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ТА ПІДХОДИ ДО ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ | en_US |
dc.title.alternative | Инклюзивное образование и подходы к его обеспечению в университетах Великобритании | en_US |
dc.title.alternative | Inclusive Education and Approaches to Its Providing in British Universities | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kabanets.pdf | 282,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.