Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧальцев, Михайло Миколайович-
dc.contributor.authorЧальцев, Михаил Николаевич-
dc.contributor.authorChaltsev, Mikhail Nikolayevich-
dc.date.accessioned2013-05-07T12:50:43Z-
dc.date.available2013-05-07T12:50:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧальцев М. М. Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспорт них систем / М. М. Чальцев // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук: спеціальність 05.22.12 «Промисловий транспорт». – Луганськ Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2012.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19601-
dc.description.abstractЧальцев М.М. Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспортних систем. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.12 – промисловий транспорт. – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Луганськ, 2012. Розвинуто теоретичні основи аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних систем і створено уточнені методи інженерних розрахунків, які забезпе-чують надійний аналіз і вибір оптимальних режимів роботи обладнання, знижен-ня енергетичних витрат на транспортування сипких вантажів по трубопроводах. Складено рівняння нерозривності, балансу енергії для аеродисперсних потоків повітря – тверді частки, та гідравлічних опорів, які є теоретичною основоюдля створення уточнених методик аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних трубопроводів. Розроблено методику, алгоритм і програмне забезпечення аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних трубопроводів. Розроблено методику розрахунку втрат тиску на повороті аеродисперсного потоку, що враховує зв'язок між характеристиками потоку і параметрами коліна. Розроблено нові типи живильника пневмотранспортних систем – малогабаритні камерні живильники, які пройшли промислову перевірку на теплових електростанціях та підприємствах будівельної індустрії. Результати дисертаційної роботи дозволили отримати реальний річний економічний ефект на один МКЖ – 400000 грн. Очікуваний річний економічний ефект на 10 МКЖ становить 4 млн. грн.en_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.мen_US
dc.subjectпневматичний транспортen_US
dc.subjectсипкі матеріалиen_US
dc.subjectтрубопровід транспортнийen_US
dc.subjectкамерний живильникen_US
dc.subjectвтрати тискуen_US
dc.subjectкритична швидкістьen_US
dc.subjectметоди розрахункуen_US
dc.subjectпневматический транспортen_US
dc.subjectсыпучие материалыen_US
dc.subjectтрубо- провод транспортныйen_US
dc.subjectкамерный питательen_US
dc.subjectпотери давленияen_US
dc.subjectкритическая ско- ростьen_US
dc.subjectметоды расчетаen_US
dc.subjectpneumatic conveyingen_US
dc.subjectbulk materialen_US
dc.subjectconveying lineen_US
dc.subjectblow tanken_US
dc.subjectpressure lossen_US
dc.subjectcritical velocityen_US
dc.subjectcalculation methodsen_US
dc.titleРозвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспортних системen_US
dc.title.alternativeРазвитие теоретических основ аэродинамического расчета и проектирования пневмотранспортных системen_US
dc.title.alternativeDevelopment of estimated aerodynamic theory and design of pneumatic conveying systemsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій
Дисертації та автореферати кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОСЛЕДНИЙ АВТОРЕФЕРАТ окончательно11.06.2012.pdf829,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.