Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19601
Назва: | Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспортних систем |
Інші назви: | Развитие теоретических основ аэродинамического расчета и проектирования пневмотранспортных систем Development of estimated aerodynamic theory and design of pneumatic conveying systems |
Автори: | Чальцев, Михайло Миколайович Чальцев, Михаил Николаевич Chaltsev, Mikhail Nikolayevich |
Ключові слова: | пневматичний транспорт сипкі матеріали трубопровід транспортний камерний живильник втрати тиску критична швидкість методи розрахунку пневматический транспорт сыпучие материалы трубо- провод транспортный камерный питатель потери давления критическая ско- рость методы расчета pneumatic conveying bulk material conveying line blow tank pressure loss critical velocity calculation methods |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.м |
Бібліографічний опис: | Чальцев М. М. Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспорт них систем / М. М. Чальцев // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук: спеціальність 05.22.12 «Промисловий транспорт». – Луганськ Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2012. |
Короткий огляд (реферат): | Чальцев М.М. Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспортних систем. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.12 – промисловий транспорт. – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Луганськ, 2012. Розвинуто теоретичні основи аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних систем і створено уточнені методи інженерних розрахунків, які забезпе-чують надійний аналіз і вибір оптимальних режимів роботи обладнання, знижен-ня енергетичних витрат на транспортування сипких вантажів по трубопроводах. Складено рівняння нерозривності, балансу енергії для аеродисперсних потоків повітря – тверді частки, та гідравлічних опорів, які є теоретичною основоюдля створення уточнених методик аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних трубопроводів. Розроблено методику, алгоритм і програмне забезпечення аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних трубопроводів. Розроблено методику розрахунку втрат тиску на повороті аеродисперсного потоку, що враховує зв'язок між характеристиками потоку і параметрами коліна. Розроблено нові типи живильника пневмотранспортних систем – малогабаритні камерні живильники, які пройшли промислову перевірку на теплових електростанціях та підприємствах будівельної індустрії. Результати дисертаційної роботи дозволили отримати реальний річний економічний ефект на один МКЖ – 400000 грн. Очікуваний річний економічний ефект на 10 МКЖ становить 4 млн. грн. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19601 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій Дисертації та автореферати кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОСЛЕДНИЙ АВТОРЕФЕРАТ окончательно11.06.2012.pdf | 829,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.