Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19601
Назва: Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспортних систем
Інші назви: Развитие теоретических основ аэродинамического расчета и проектирования пневмотранспортных систем
Development of estimated aerodynamic theory and design of pneumatic conveying systems
Автори: Чальцев, Михайло Миколайович
Чальцев, Михаил Николаевич
Chaltsev, Mikhail Nikolayevich
Ключові слова: пневматичний транспорт
сипкі матеріали
трубопровід транспортний
камерний живильник
втрати тиску
критична швидкість
методи розрахунку
пневматический транспорт
сыпучие материалы
трубо- провод транспортный
камерный питатель
потери давления
критическая ско- рость
методы расчета
pneumatic conveying
bulk material
conveying line
blow tank
pressure loss
critical velocity
calculation methods
Дата публікації: 2012
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.м
Бібліографічний опис: Чальцев М. М. Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспорт них систем / М. М. Чальцев // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук: спеціальність 05.22.12 «Промисловий транспорт». – Луганськ Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2012.
Короткий огляд (реферат): Чальцев М.М. Розвиток теоретичних основ аеродинамічного розрахунку та проектування пневмотранспортних систем. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.12 – промисловий транспорт. – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Луганськ, 2012. Розвинуто теоретичні основи аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних систем і створено уточнені методи інженерних розрахунків, які забезпе-чують надійний аналіз і вибір оптимальних режимів роботи обладнання, знижен-ня енергетичних витрат на транспортування сипких вантажів по трубопроводах. Складено рівняння нерозривності, балансу енергії для аеродисперсних потоків повітря – тверді частки, та гідравлічних опорів, які є теоретичною основоюдля створення уточнених методик аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних трубопроводів. Розроблено методику, алгоритм і програмне забезпечення аеродинамічного розрахунку пневмотранспортних трубопроводів. Розроблено методику розрахунку втрат тиску на повороті аеродисперсного потоку, що враховує зв'язок між характеристиками потоку і параметрами коліна. Розроблено нові типи живильника пневмотранспортних систем – малогабаритні камерні живильники, які пройшли промислову перевірку на теплових електростанціях та підприємствах будівельної індустрії. Результати дисертаційної роботи дозволили отримати реальний річний економічний ефект на один МКЖ – 400000 грн. Очікуваний річний економічний ефект на 10 МКЖ становить 4 млн. грн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19601
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій
Дисертації та автореферати кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОСЛЕДНИЙ АВТОРЕФЕРАТ окончательно11.06.2012.pdf829,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.