Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖИГІРЬ, В. І.-
dc.contributor.authorЖигирь, В. И.-
dc.contributor.authorZhigir, V.-
dc.date.accessioned2013-04-24T19:46:35Z-
dc.date.available2013-04-24T19:46:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 378.126+337.134: 371.11-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19231-
dc.descriptionThe paper considers the problems of training education managers in Master course. In particular we analyze the issues of theoretical and practical teaching, the problem of acquiring professional experience and development of professionally important qualities. Education managers’ professional activity is studied as a specific category, which includes specialized labour activity. The increase of education managers training efficiency, providing their mobility and competitiveness at the labour-market require subsequent perfection of the educational process in Master Courses of higher educational institutions. Intensification of studies in administrative and educational fields; integration of our country with the world education; application of recent scientific and technological achievements in education managers training; harmonious development of students’ personalities and their creative self-realization, a capacity for innovative educational activity are considered as the basic directions of educational process modernizationen_US
dc.description.abstractУ статті визначено особливості підготовки менеджерів освіти в умовах магістратури. Зокрема здійснено аналіз теоретичного і практичного навчання, навчання майбутнього менеджера освіти придбанню власного професійного досвіду, розвиток в нього професійно- важливих якостей особистості. Обґрунтовано основні напрями удосконалення підготовки менеджерів освіти відповідно до сучасних вимогen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjecteducation manageren_US
dc.subjecteducation managers trainingen_US
dc.subjectpersonal qualities of an education manageren_US
dc.subjectteaching techniquesen_US
dc.subjectteaching formsen_US
dc.subjectменеджер образованияen_US
dc.subjectподготовка менеджера образованияen_US
dc.subjectобучение менеджераen_US
dc.subjectкачества личности менеджера образованияen_US
dc.subjectтехнологии обученияen_US
dc.subjectформы обученияen_US
dc.subjectменеджер освітиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка менеджера освітиen_US
dc.subjectнавчання менеджераen_US
dc.subjectякості особистості менеджера освітиen_US
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.subjectформи навчанняen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИen_US
dc.title.alternativeОсобенности профессиональной подготовки менеджеров образования в условиях магистратурыen_US
dc.title.alternativeProfessional Training of Education Managers in Master Courseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zhigir.pdf263,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.