Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСТАРИЧЕНКОВА, Л. И.-
dc.contributor.authorСтаріченкова, Л. І.-
dc.contributor.authorStarichenkova, L.-
dc.date.accessioned2013-04-24T19:28:42Z-
dc.date.available2013-04-24T19:28:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 378.1:81'243-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19220-
dc.descriptionCommunicative approach in learning and teaching English requires new ways of checking skills and abilities. In this connection testing is getting more and more important. Frequent testing gives students a sense of achievement and is a source of information for teachers. It also gives students the confidence to continue learning as well as demonstrates that systematic work brings benefits. There is a great variety of tests which can be used in a flexible way depending on teaching situations. Different test are used for different purposes. They can be used not only for checking but as a way of learning new vocabulary as well. A good test should meet all the requirements for a test to reflect the communicative concept and current trends in testing and evaluation. The use of testing in teaching practice has a long history. For the first time it was used in the USA at the beginning of the 20-th century and since that time it has been applied in teaching practice very successfullyen_US
dc.description.abstractВ статье рассматривается актуальность, особенности и области применения тестирования на современном этапе обучения английскому языку. Показаны преимущества тестов перед традиционными методами контроля, характеристики правильно составленного теста и наиболее распространенные формы тестовых заданийen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjecttesten_US
dc.subjecttestingen_US
dc.subjecttest technologyen_US
dc.subjectcontrol of knowledgeen_US
dc.subjectself-controlen_US
dc.subjectquality controlen_US
dc.subjectquantity controlen_US
dc.subjectcommon educational standarden_US
dc.subjectcomputer controlen_US
dc.subjectopen and closed types of testsen_US
dc.subjectтестen_US
dc.subjectтестуванняen_US
dc.subjectтестові технологіїen_US
dc.subjectконтроль знаньen_US
dc.subjectсамоконтрольen_US
dc.subjectкількісна оцінкаen_US
dc.subjectякісна оцінкаen_US
dc.subjectєдиний освітній стандартen_US
dc.subjectкомп’ютерний контрольen_US
dc.subjectвідкрита формаen_US
dc.subjectзакрита формаen_US
dc.subjectтестen_US
dc.subjectтестированиеen_US
dc.subjectтестовые технологииen_US
dc.subjectконтроль знанийen_US
dc.subjectсамоконтрольen_US
dc.subjectколичественная оценкаen_US
dc.subjectкачественная оценкаen_US
dc.subjectединый образовательный стандартen_US
dc.subjectкомпьютерный контрольen_US
dc.subjectоткрытая формаen_US
dc.subjectзакрытая формаen_US
dc.titleПРИМЕНЕНИЕ ТЕСТИРОВАНИЯ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ ОБУЧЕНИЯ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУen_US
dc.title.alternativeЗастосування тестування на сучасному етапі навчання англійській мовіen_US
dc.title.alternativeApplying of Testing in Modern Teaching Practice of Englishen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
starich.pdf237,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.