Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19220
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | СТАРИЧЕНКОВА, Л. И. | - |
dc.contributor.author | Старіченкова, Л. І. | - |
dc.contributor.author | Starichenkova, L. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-24T19:28:42Z | - |
dc.date.available | 2013-04-24T19:28:42Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.1:81'243 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19220 | - |
dc.description | Communicative approach in learning and teaching English requires new ways of checking skills and abilities. In this connection testing is getting more and more important. Frequent testing gives students a sense of achievement and is a source of information for teachers. It also gives students the confidence to continue learning as well as demonstrates that systematic work brings benefits. There is a great variety of tests which can be used in a flexible way depending on teaching situations. Different test are used for different purposes. They can be used not only for checking but as a way of learning new vocabulary as well. A good test should meet all the requirements for a test to reflect the communicative concept and current trends in testing and evaluation. The use of testing in teaching practice has a long history. For the first time it was used in the USA at the beginning of the 20-th century and since that time it has been applied in teaching practice very successfully | en_US |
dc.description.abstract | В статье рассматривается актуальность, особенности и области применения тестирования на современном этапе обучения английскому языку. Показаны преимущества тестов перед традиционными методами контроля, характеристики правильно составленного теста и наиболее распространенные формы тестовых заданий | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | test | en_US |
dc.subject | testing | en_US |
dc.subject | test technology | en_US |
dc.subject | control of knowledge | en_US |
dc.subject | self-control | en_US |
dc.subject | quality control | en_US |
dc.subject | quantity control | en_US |
dc.subject | common educational standard | en_US |
dc.subject | computer control | en_US |
dc.subject | open and closed types of tests | en_US |
dc.subject | тест | en_US |
dc.subject | тестування | en_US |
dc.subject | тестові технології | en_US |
dc.subject | контроль знань | en_US |
dc.subject | самоконтроль | en_US |
dc.subject | кількісна оцінка | en_US |
dc.subject | якісна оцінка | en_US |
dc.subject | єдиний освітній стандарт | en_US |
dc.subject | комп’ютерний контроль | en_US |
dc.subject | відкрита форма | en_US |
dc.subject | закрита форма | en_US |
dc.subject | тест | en_US |
dc.subject | тестирование | en_US |
dc.subject | тестовые технологии | en_US |
dc.subject | контроль знаний | en_US |
dc.subject | самоконтроль | en_US |
dc.subject | количественная оценка | en_US |
dc.subject | качественная оценка | en_US |
dc.subject | единый образовательный стандарт | en_US |
dc.subject | компьютерный контроль | en_US |
dc.subject | открытая форма | en_US |
dc.subject | закрытая форма | en_US |
dc.title | ПРИМЕНЕНИЕ ТЕСТИРОВАНИЯ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ ОБУЧЕНИЯ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ | en_US |
dc.title.alternative | Застосування тестування на сучасному етапі навчання англійській мові | en_US |
dc.title.alternative | Applying of Testing in Modern Teaching Practice of English | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
starich.pdf | 237,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.