Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19169
Назва: ПОРІВНЯЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СИСТЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ТУРИСТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ
Інші назви: Сравнительно-педагогический анализ систем профессионального туристского образования: проблемы методологии
Comparative Analysis of Educational Systems of Tourist Education: Problems of Methodology
Автори: ЩУКА, Г. П.
Щука, Г. П.
Shchuka, G.
Ключові слова: comparative pedagogics
pedagogical comparativistics
system of professional tourist education
сравнительная педагогика
педагогическая компаративистика
система профессионального туристского образования
порівняльна педагогіка
педагогічна компаративістика
система професійної туристської освіти
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): В статті аналізуються методологічні проблеми, які характерні для більшості порівняльно-педагогічних досліджень вітчизняних туризмологів, присвячених питанням функціонування зарубіжних систем професійної туристської освіти. Автор аналізує основні причини виникнення цих проблем та розглядає шляхи їх вирішення, використовуючи ідеї педагогів-компаративістів та методологічні аспекти наявних компаративістських досліджень
Опис: The national system of education in tourism is experiencing a difficult phase of its development, specialists with higher tourist education lack practical experience in the field of tourism. So the experience of organizing tourist training abroad is of great importance. However, most of the results of comparative educational research are far from practical implementation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19169
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shchuka.pdf249,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.