Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19043
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ариненков, Ю.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-22T11:58:14Z | - |
dc.date.available | 2013-04-22T11:58:14Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: гірничо-електромеханічна. Випуск 42 - Донецьк, ДонНТУ, 2002. | en_US |
dc.identifier.issn | УДК 622.7.001 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19043 | - |
dc.description | Generalised experience of development identical enrichment technology of methods of modeling of schemes with using scientific novelty as an element didacticism in the scholastic process. | en_US |
dc.description.abstract | Обобщается опыт разработки адекватных обогатительной технологии методов моделирования схем с использованием научной новизны как элемента дидактизма в учебном процессе. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | обогатительная технология | en_US |
dc.subject | concentrating technology | en_US |
dc.subject | научная новизна | en_US |
dc.subject | scientific novelty | en_US |
dc.subject | методы моделирования | en_US |
dc.subject | simulation method | en_US |
dc.subject | дидактизм | en_US |
dc.subject | didacticism | en_US |
dc.subject | моделирование | en_US |
dc.subject | modelling | en_US |
dc.title | Научная новизна как элемент дидактизма | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 42 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18-24.pdf | 5,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
sp_lit 18-24.pdf | 48,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.