Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, Е.Є.-
dc.contributor.authorБессараб, В.І.-
dc.contributor.authorЧервинський, В.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, E.Ye.-
dc.contributor.authorBessarab, V.I.-
dc.contributor.authorChervinsky, V.V.-
dc.contributor.authorЗайцева, Э.Е.-
dc.contributor.authorБессараб, В.И.-
dc.contributor.authorЧервинский, В.В.-
dc.date.accessioned2011-11-08T06:27:24Z-
dc.date.available2011-11-08T06:27:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Днецького національного технічного унівеститету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск - 21(183) - Донецьк, ДонНТУ, 2011. С - 19-25en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1901-
dc.descriptionNon-controlled system dynamics matrix eigenvalue is calculated, system behavior time characteristics are analyzed. Feedback control system structure is proposed for avoiding vehicle conflicts, control influence supplement points are defined, control selection criteria are stated. Feedback matrices are designed, control algorithm is built. The modeling of obtained control system is conducted, the controlled system behavior is analyzed.-
dc.description.abstractПроведено розрахунок власного числа матриці динаміки некерованої системи, проаналізовано часові характеристики її поведінки. Для запобігання конфліктних ситуацій між транспортними засобами запропоновано структуру системи управління зі зворотним зв’язком, визначено точки докладання керуючих впливів на об’єкт, сформульовано критерії вибору управління. Сформовано матриці зворотного зв’язку, розроблено алгоритм управління. Проведено моделювання отриманої системи управління, проаналізовано поведінку керованої системиen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesОбчислювальна техніка та автоматизація;3-
dc.subjectАлгоритм управлінняen_US
dc.subjectдискретно-безперервний об’єктen_US
dc.subjectMax-Plus алгебраen_US
dc.subjectкомплекс кар’єрного транспортуen_US
dc.subjectматриці динамікиen_US
dc.subjectзворотний зв'язокen_US
dc.subjectвласний станen_US
dc.subjectcontrol algorithm-
dc.subjectdiscrete-event object-
dc.subjectMax-Plus algebra-
dc.subjectquarry transport complex-
dc.subjectdynamics matrices-
dc.subjectfeedback-
dc.subjecteigen state-
dc.subjectалгоритм управления-
dc.subjectдискретно-непрерывный объект-
dc.subjectMax-Plus алгебра-
dc.subjectкомплекс карьерного транспорта-
dc.subjectматрицы динамики-
dc.subjectобратная связь-
dc.subjectсобственное состояние-
dc.titleАлгоритм управління транспортною системою як дискретно-безперервним об’єктомen_US
dc.title.alternativeTransport system as a discrete-event object control algorithm-
dc.title.alternativeАлгоритм управления транспортной системой как дискретно-непрерывным объектом-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 21(183)
Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗайцеваЭ.Е - Алгоритм управления транспортн. системой.pdf3,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.