Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХодос, О.Г.-
dc.contributor.authorПучков, А.И.-
dc.contributor.authorЛитвин, В.В.-
dc.date.accessioned2013-04-22T10:40:36Z-
dc.date.available2013-04-22T10:40:36Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: гірничо-електромеханічна. Випуск 42 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.en_US
dc.identifier.issnУДК 625.28-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19019-
dc.descriptionThe design of a rail vehicle the module-buggy configurations with compound elastic wheels and the hydraulic balance weight with a gas spring is offered, the mathematical model for definition of parameters of stability of its movement is developed.en_US
dc.description.abstractПредложена конструкция рельсового транспортного средства модульно-тележечной компоновки с составными упругими колесами и гидравлическим балансиром с газовой пружиной, разработана математическая модель для определения параметров устойчивости его движения.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectрельсовый транспортen_US
dc.subjectrail transporten_US
dc.subjectмодульно-тележечная компоновкаen_US
dc.subjectmodule-buggy configurationsen_US
dc.subjectупругое колесоen_US
dc.subjectelastic wheelen_US
dc.subjectгидравлический балансирen_US
dc.subjecthydraulic balanceen_US
dc.titleПовышение устойчивости движения рельсового транспортного средстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
251-255.pdf3,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 251-255.pdf29,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.