Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРак, А.Н.-
dc.contributor.authorСледь, Н.Н.-
dc.contributor.authorШавелкин, А.А.-
dc.date.accessioned2013-04-22T10:35:28Z-
dc.date.available2013-04-22T10:35:28Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: гірничо-електромеханічна. Випуск 42 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.en_US
dc.identifier.issnУДК 621.313-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19015-
dc.descriptionThis article is concerned with the results of mining locomotive electric drive dynamic and fixed models modelling with the voltage pulse controlled DCM-13 electric motor. This involves the motor model adjusted to the vortical current in the poles steel. The scheme can conform to all the requirements if used at IGBT modules at f>1kHz communication frequency with power losses in stell brought to the minimum. Thus, the ancor current pulsing does not go over 5% at any operation mode.en_US
dc.description.abstractВ статье представлены некоторые результаты моделирования динамических и установившихся режимов электропривода рудничного электровоза с электродвигателем типа ДРТ-13 с импульсным регулятором напряжения. При этом использована уточненная модель двигателя с учетом вихревых токов в стали полюсов. Показана возможность выполнения всех требований при использовании схемы на IGВТ модулях на частотах коммутации f>1кГц, практически без увеличения потерь энергии в стали. При этом пульсации тока якоря не превышают 5% во всех режимах работы.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectрудничный электровозen_US
dc.subjectmine electric locomotiveen_US
dc.subjectэлектроприводen_US
dc.subjectelectric driveen_US
dc.subjectимпульсное регулированиеen_US
dc.subjectsampled-data controlen_US
dc.subjectрегулятор напряженияen_US
dc.subjectvoltage regulatoren_US
dc.subjectдвигатель постоянного токаen_US
dc.subjectdirect-current motoren_US
dc.subjectчастота коммутацииen_US
dc.subjectswitching frequencyen_US
dc.titleИсследование электропривода рудничного электровоза с импульсным регулированиемen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 42
Публікації співробітників кафедри ЕАПУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
192-198.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 192-198.pdf25,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.