Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рак, А.Н. | - |
dc.contributor.author | Следь, Н.Н. | - |
dc.contributor.author | Шавелкин, А.А. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-22T10:35:28Z | - |
dc.date.available | 2013-04-22T10:35:28Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: гірничо-електромеханічна. Випуск 42 - Донецьк, ДонНТУ, 2002. | en_US |
dc.identifier.issn | УДК 621.313 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19015 | - |
dc.description | This article is concerned with the results of mining locomotive electric drive dynamic and fixed models modelling with the voltage pulse controlled DCM-13 electric motor. This involves the motor model adjusted to the vortical current in the poles steel. The scheme can conform to all the requirements if used at IGBT modules at f>1kHz communication frequency with power losses in stell brought to the minimum. Thus, the ancor current pulsing does not go over 5% at any operation mode. | en_US |
dc.description.abstract | В статье представлены некоторые результаты моделирования динамических и установившихся режимов электропривода рудничного электровоза с электродвигателем типа ДРТ-13 с импульсным регулятором напряжения. При этом использована уточненная модель двигателя с учетом вихревых токов в стали полюсов. Показана возможность выполнения всех требований при использовании схемы на IGВТ модулях на частотах коммутации f>1кГц, практически без увеличения потерь энергии в стали. При этом пульсации тока якоря не превышают 5% во всех режимах работы. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | рудничный электровоз | en_US |
dc.subject | mine electric locomotive | en_US |
dc.subject | электропривод | en_US |
dc.subject | electric drive | en_US |
dc.subject | импульсное регулирование | en_US |
dc.subject | sampled-data control | en_US |
dc.subject | регулятор напряжения | en_US |
dc.subject | voltage regulator | en_US |
dc.subject | двигатель постоянного тока | en_US |
dc.subject | direct-current motor | en_US |
dc.subject | частота коммутации | en_US |
dc.subject | switching frequency | en_US |
dc.title | Исследование электропривода рудничного электровоза с импульсным регулированием | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 42 Публікації співробітників кафедри ЕАПУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
192-198.pdf | 4,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
sp_lit 192-198.pdf | 25,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.