Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПузь, І.В.-
dc.date.accessioned2013-04-20T17:17:17Z-
dc.date.available2013-04-20T17:17:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18955-
dc.description.abstractВідомим є той факт, що ефективність впровадження інноваційних технологій в системі сучасної освіти в значній мірі залежить від якості індивідуальних, професійних та соціальних властивостей педагога, який виступає основною фігурою при реалізації на практиці нововведень та впливає на процес соціалізації молодого покоління. Якісні зміни, що супроводжують розвиток соціально-педагогічного простору, висувають до особистості педагога певні вимоги.en_US
dc.publisherМатеріали XXVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Роль науки, релігії та суспільства у формуванні моральної особистості» – Донецьк: ІПШІ «Наука і освіта»,2010 – С.252-255.en_US
dc.subjectпрофесійна компетенціїen_US
dc.titleЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тезисы 27.doc36,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.