Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, О.А.-
dc.contributor.authorKratt, O.A.-
dc.contributor.authorКратт, О.А.-
dc.date.accessioned2013-04-16T11:17:51Z-
dc.date.available2013-04-16T11:17:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18701-
dc.descriptionThe paper presents evidence in favor of the necessity to reform the management of the national higher school in the context of its unique character and modern management development paradigms. The uniqueness is manifested in: the dialectic of pedagogical, academic and cultural activities, a complex hierarchical system of functioning, as well as high social mission. The modern paradigm of the higher education management as a part of the national model of social and economic development reflects the current trends of its evolution. Based on the level of the higher educational institutions’ autonomy, the Ukrainian higher school can accommodate a centrist governance model, which organically combines corporate and entrepreneurial seed.en_US
dc.description.abstractПредставлено докази на користь необхідності реформування менеджменту вітчизняної вищої школи в контексті її унікальності і сучасних управлінських парадигм розвитку. Унікальність виявляється у діалектиці педагогічної, наукової і культурної діяльності, складній ієрархічній системі функціонування, а також у високому суспільному призначенні. Сучасна парадигма управління вищою школою, будучи частиною національної моделі соціально-економічного розвитку, відображає сучасні тенденції її еволюції. Виходячи з рівня автономізації ВНЗ, для української вищої школи прийнятна центристська модель управління, в якій органічно поєднуються корпоративний і підприємницький початки.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectпарадигма розвиткуen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecthigher schoolen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectdevelopment paradigmen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectвысшая школаen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectпарадигма развитияen_US
dc.titleРеформа менеджменту вищої школи: передумови, специфіка, парадигмиen_US
dc.title.alternativeThe Reform of the Higher Education Management: Background, Specificity, Paradigmsen_US
dc.title.alternativeРеформа менеджмента высшей школы: предпосылки, специфика, парадигмыen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 39-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200.pdf368,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.