Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18677
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ПАЩЕНКО, І. М. | - |
dc.contributor.author | Пащенко, И. Н. | - |
dc.contributor.author | Paschenko, I. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-16T10:23:00Z | - |
dc.date.available | 2013-04-16T10:23:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с | en_US |
dc.identifier.other | УДК 371.134:78:398 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18677 | - |
dc.description | The article defines criteria, indicators and levels of formation of music teachers’ national outlook by means of folk and ethnographic art. Developed components, criteria, indicators and levels were used in the experimental work to determine the existing level of formation of music teachers’ national ideology by means of folk and ethnographic art | en_US |
dc.description.abstract | В статті визначаються критерії та показники формування національного світогляду майбутніх вчителів музики, диференційовані рівні його формування засобами фольклорно- етнографічного мистецтва | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | national outlook | en_US |
dc.subject | motivational | en_US |
dc.subject | cognitive-axiological and action-prakseologic criteria | en_US |
dc.subject | национальное мировоззрение | en_US |
dc.subject | мотивационный | en_US |
dc.subject | когнитивно-аксеологический | en_US |
dc.subject | деятельностно-праксеологический критерии | en_US |
dc.subject | національний світоляд | en_US |
dc.subject | мотиваційний | en_US |
dc.subject | когнітивно-аксіологічний | en_US |
dc.subject | діяльнісно-праксеологічний критерії | en_US |
dc.title | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРНО-ЕТНОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА | en_US |
dc.title.alternative | Критерии, показатели и уровни формирования национального мировоззрения будущих учителей музыки средствами фольклорно-этнографического искусства | en_US |
dc.title.alternative | Criteria, Indicators and Levels of Formation of Music Teachers’ National Outlook by Means of Folk-Ethnographic Art | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
paschen.pdf | 269,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.