Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПАЛІЄНКО, А. М.-
dc.contributor.authorПалиенко, А. М.-
dc.contributor.authorPalienko, A.-
dc.date.accessioned2013-04-16T10:16:56Z-
dc.date.available2013-04-16T10:16:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 378.1:070-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18671-
dc.descriptionThe article studies the peculiarities of developing future journalists’ informational representation of the world. The ideas of media competence and critical thinking development are highlighted. Media competence is a set of proper capacities, knowledge and skills. These components combined constitute a person’s readiness for perception, processing, production and dissemination of information. The author states that the high level of media competence is impossible without developed critical thinking. It is a skill which helps a person act sensibly, evaluate other people’s thoughts and formulate his/her own independent judgments. Critical thinking is developed in a relevant activity due to such cognitive operations as analysis, synthesis, induction, deduction, inference, comparison, generalization, etc. It is hypothesized that media competence and critical thinking will facilitate developing future journalists’ abilities to process media texts and interpret information. The author makes an assumption that developing such abilities may require the hermeneutic approach applicationen_US
dc.description.abstractУ статті розглядається специфіка розвитку інформаційної картини світу студентів – майбутніх журналістів – у сучасному інформаційному просторі. Пропонуються ідеї формування медіакомпетентності й розвитку критичного мислення. Припускається можливість застосування герменевтичного підходу для глибшого опрацювання медіатекстівen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectinformation societyen_US
dc.subjectinformational representation of the worlden_US
dc.subjectmedia competenceen_US
dc.subjectmedia literacyen_US
dc.subjectmedia cultureen_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.subjectcognitive operationsen_US
dc.subjecthermeneutic approachen_US
dc.subjectинформационное обществоen_US
dc.subjectинформационная картина мираen_US
dc.subjectмедиакомпетентностьen_US
dc.subjectмедиаобразованиеen_US
dc.subjectмедиаграмотностьen_US
dc.subjectмедиакультураen_US
dc.subjectкритическое мышлениеen_US
dc.subjectкогнитивные операцииen_US
dc.subjectгерменевтический подходen_US
dc.subjectінформаційне суспільствоen_US
dc.subjectінформаційна картина світуen_US
dc.subjectмедіакомпетентністьen_US
dc.subjectмедіаосвітаen_US
dc.subjectмедіаграмотністьen_US
dc.subjectмедіакультураen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectкогнітивні операціїen_US
dc.subjectгерменевтичний підхідen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КАРТИНИ СВІТУ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВen_US
dc.title.alternativeОсобенности развития информационной картины мира будущих журналистовen_US
dc.title.alternativeSpecific Features of Developing Future Journalists’ Informational Representation of the Worlden_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
palien.pdf372,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.