Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛЕБЕДЄВА, І. А.-
dc.contributor.authorЛебедева, И. А.-
dc.contributor.authorLebedeva, I.-
dc.date.accessioned2013-04-15T21:55:46Z-
dc.date.available2013-04-15T21:55:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 37.013.83-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18606-
dc.descriptionThe paper considers some aspects of the problem of post-graduate pedagogical education. Much attention is paid to the unity and consistency of all the elements of mathematics teachers’ post-graduate education. The author proves the necessity of using general ideas of andragogics (the theory of adult learning) in mathematics teachers’ post-graduate education and analyzes the essence of the аndragogical model of learning. Besides, the author provides the ways of implementing the andragogical approach in post-graduate educationen_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання щодо організації післядипломної освіти вчителів математики згідно положень андрагогікиen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectandragogicsen_US
dc.subjectpost-graduate pedagogical educationen_US
dc.subjectандрагогикаen_US
dc.subjectпоследипломное педагогическое образованиеen_US
dc.subjectандрагогікаen_US
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаen_US
dc.titleАНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИen_US
dc.title.alternativeАндрагогический подход в последипломном образовании учителей математикиen_US
dc.title.alternativeAndragogical Approach in Post-Graduate Education of Mathematics Teachersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lebedeva.pdf269,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.