Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКОСТЕНКО, А. А.-
dc.contributor.authorКостенко, А. А.-
dc.contributor.authorKostenko, A.-
dc.date.accessioned2013-04-15T21:07:30Z-
dc.date.available2013-04-15T21:07:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18601-
dc.descriptionThe article describes various aspects of the competence approach to forming foreign language teachers’ readiness to use multimedia technologies in the educational process. Particularly, such notions as competence and multimedia competence are studied. Ukrainian legislation adopted the program for implementation of the Bologna Declaration in the Ukrainian system of higher education. According to this document Ukrainian higher educational establishments should develop a system of defining the level of graduates’ competence and work out the methods for objective evaluation of competences of certain educational levels. To achieve this goal Ukrainian education should accept the competence approach as fundamental. Its main target is to form in younger generation the capacity to act in a certain situational set. Thus, the competence approach presupposes not just learning the material under study, but developing in young learners relevant practical habits and skills, which can be applied in everyday lifeen_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні аспекти компетентнісного підходу як педагогічної основи формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до застосування мультимедійних технологій в освітньому процесі. Зокрема, висвітлено такі поняття, як компетенція та мультимедійна компетентністьen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectcompetence approachen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectmultimedia competenceen_US
dc.subjectreadinessen_US
dc.subjectabilityen_US
dc.subjectкомпетентностный подходen_US
dc.subjectкомпетенцияen_US
dc.subjectмультимедийная компетентностьen_US
dc.subjectготовностьen_US
dc.subjectспособностьen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectмультимедійна компетентністьen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectздатністьen_US
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙen_US
dc.title.alternativeКомпетентностный подход как педагогическая основа формирования готовности будущих учителей иностранного языка к применению мультимедийных технологийen_US
dc.title.alternativeCompetence Approach as a Pedagogical Foundation of Forming Foreign Language teachers’ Readiness to use Multimedia Technologies in the Educational Processen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kostenko.pdf265,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.