Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, А.Т.-
dc.contributor.authorKucher, A.T.-
dc.date.accessioned2013-04-15T09:47:10Z-
dc.date.available2013-04-15T09:47:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 сen_US
dc.identifier.otherУДК 328.76-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18542-
dc.descriptionIn market economy one can not expect that the sales will be able to realize all the products manufactured. The practice indicates that the enterprises activity can not be limited only to setting target figures for next year. Sales forecast is the basis for the development of all other economic indicators (production program, costs, prices, profits, etc.). Forecasts allow further justification of future plans. Each structural unit of the company needs to forecast sales for coordinating their actions with the objectives of the enterprise as a wholeen_US
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки не можна чекати, що відділ збуту має можливість реалізувати все, що підприємство може виробити. Практика роботи промислових підприємств свідчить, що в справі організації їх діяльності не можна обмежитися лише встановленням планових показни-ків на майбутній рік. Прогноз збуту є основою розробки всіх інших економічних показників (виробничої програми, витрат, цін, прибули і так далі). Прогнозні розрахунки дозволяють додатково обґрунтувати плани на майбутній період. Кожна структурна одиниця підприємства потребує прогнозу збуту для координації своїх дій із завданнями підприємства в цілому.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectinvestment strategyen_US
dc.subjectconstruction industryen_US
dc.subjecteconomic downturnen_US
dc.subjectcommodity policyen_US
dc.subjectcement productionen_US
dc.subjectproduct qualityen_US
dc.subjectінвестиціїen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectбудівельна промисловістьen_US
dc.subjectекономічний спадen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectиробництво цементуen_US
dc.subjectякість продукціїen_US
dc.subjectинвестицииen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectстроительная промышленностьen_US
dc.subjectэкономический спадen_US
dc.subjectтоварная политикаen_US
dc.subjectпроизводство цементаen_US
dc.subjectкачество продукцииen_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємств будівельної промисловості в сучасних умовах господарюванняen_US
dc.title.alternativeФормирование стратегии развития предприятий строительной промышленности в современных условиях хозяйствованияen_US
dc.title.alternativeFormation of development strategy for construction industry incontemporary economyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141.pdf385,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.