Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернишова, Н. О.-
dc.contributor.authorЧернышева, Н. А.-
dc.contributor.authorСhernyshovа, N.-
dc.date.accessioned2013-04-14T13:13:00Z-
dc.date.available2013-04-14T13:13:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 37.017: 37.035.6-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18495-
dc.descriptionThis article is an overview of the theoretical study of formation of axiological priorities of Polish educational ideal. We consider the changes in the value scale of the educational ideal of Poland during its integration into European institutions, the formation of a new structure of consciousness, a new mentality of the nation in its national and cultural unity and spiritual sovereignty. Revival of national culture is a qualitative renewal proces. Its implementation in no way implies the neglect of historical and cultural competence. Revival of culture is primarily associated with its content. National culture should not only meet the requirements put forward by the environment, but also carry the potential needed to achieve the adaptive effect. Cultural value model of joint development is a significant factor in the spiritual well-being of the nationen_US
dc.description.abstractУ статті здійснюється огляд теоретичних досліджень формування аксіологічних пріоритетів польського виховного ідеалу. Розглядаються зміни в ціннісній шкалі виховного ідеалу Польщі під час її інтеграції у європейськи інститути. Йдеться про становлення нової структури свідомості, нової ментальності нації у її національно-культурній єдності та духовній суверенностіen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectвиховний ідеалen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectаксіологіяen_US
dc.subjectдієвий патріотen_US
dc.subjectнаціональна культураen_US
dc.subjectідеальна модельen_US
dc.subjectетногенний пріоритетen_US
dc.subjectпатріотичний пріоритетen_US
dc.subjectхристиянський пріоритетen_US
dc.subjectвоспитательный идеалen_US
dc.subjectценностиen_US
dc.subjectаксиологияen_US
dc.subjectдейственный патриотen_US
dc.subjectнациональная культураen_US
dc.subjectидеальная модельen_US
dc.subjectэтногенный приоритетen_US
dc.subjectпатриотический приоритетen_US
dc.subjectхристианский приоритетen_US
dc.subjecteducational idealen_US
dc.subjectvalueen_US
dc.subjectaxiologyen_US
dc.subjectnational cultureen_US
dc.subjectideal modelen_US
dc.subjectethnogenetical priorityen_US
dc.subjectpatriotic priorityen_US
dc.subjectChristian priorityen_US
dc.titleАКСІОЛОГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ПОЛЬСЬКОГО ВИХОВНОГО ІДЕАЛУen_US
dc.title.alternativeАксиологические приоритеты польского воспитательного идеалаen_US
dc.title.alternativeAxiological Priorities of Polish Educational Idealen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chernysh.pdf233,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.