Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, В.В.-
dc.date.accessioned2013-03-21T09:11:12Z-
dc.date.available2013-03-21T09:11:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17771-
dc.descriptionThe article discovers the gist and defines the main principles of the development of the future teacher creative potential in the process of professional preparation to the development of the creative potential of the junior pupils at musical lessons.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність та визначено провідні принципи розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя у процесі його професійної підготовки до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках музики.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпідготовка педагогічних кадрівen_US
dc.subjecttraining of teachersen_US
dc.subjectпедагогічний потенціалen_US
dc.subjectpedagogical potentialen_US
dc.subjectтворчий потенціал вчителяen_US
dc.subjectcreativity teacheren_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectмузична діяльністьen_US
dc.subjectmusical activityen_US
dc.titleРозвиток творчого педагогічного потенціалу майбутнього вчителя у процесі професійної підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
moroz.pdf70,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.