Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлыш, В.Н.-
dc.contributor.authorОнацкая, Н.Г.-
dc.contributor.authorМитасова, Э.Ф.-
dc.date.accessioned2013-03-21T09:01:40Z-
dc.date.available2013-03-21T09:01:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17770-
dc.descriptionThe problem of separation stages presentation platformers verbs in the study of Russian foreign students at the Technical University.en_US
dc.description.abstractРассматривается задача выделения этапов презентации приставочных глаголов при изучении русского языка студентами-иностранцами в техническом университете.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectизучение русского языкаen_US
dc.subjectlearning Russianen_US
dc.subjectприставочные глаголыen_US
dc.subjectplatformers verbsen_US
dc.subjectстуденты-иностранцыen_US
dc.subjectinternational studentsen_US
dc.subjectспециальная лексикаen_US
dc.subjectspecial vocabularyen_US
dc.subjectиностранная аудиторияen_US
dc.subjectforeign audienceen_US
dc.titleМесто специальной лексики при изучении отдельных конструкций в процессе преподавания русского языка для иностранных студентов технических университетовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pavlish2.pdf49,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.