Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17766
Назва: Оцінювання педагогічної практики за кредитно- модульною системою
Автори: Марченко, Г.В.
Ключові слова: кредитно-модульна система
credit-modular system
педагогічна практика студентів
pedagogical practice of students
модернізація педагогічної освіти
modernization of pedagogical education
оцінювання педагогічної практики
evaluation of pedagogical practice
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У пропонованій статті подається модель оцінювання педагогічної практики студентів 3 курсу в умовах кредитно-модульної системи.
Опис: The author presents the pedagogical practice's criteria in the light of ESTC.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17766
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marchenko.pdf84,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.