Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17681
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чебакова, Ю.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-19T09:24:18Z | - |
dc.date.available | 2013-03-19T09:24:18Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17681 | - |
dc.description | The article deals with the urgent pedagogical problem of educational process optimization when preparing modem engineers in higher technical educational establishments in Ukraine The author underlines the necessity to transfer the stress from the preparation of a perfect specialist but with a narrow orientated specialization towards the preparation of a professional with flexible mentality, general and professional culture, capable of successful solving professional tasks in the sphere of high-tech industry. | en_US |
dc.description.abstract | У статті досліджується актуальна педагогічна проблема оптимізації навчального процесу підготовки сучасних інженерів у вищих технічних навчальних закладах України. Автор наголошує на необхідності перенесення акцентів з підготовки класного, але вузько орієнтованого фахівця, на підготовку професіонала з гнучким мисленням, загальною та професійною культурою, здатного успішно вирішувати професійні завдання у сфері наукоємкого виробництва. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | оптимізація навчального процесу | en_US |
dc.subject | optimization of educational process | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | en_US |
dc.subject | psychological-pedagogical disciplines | en_US |
dc.subject | професійна направленість інженера | en_US |
dc.subject | professional orientation engineer | en_US |
dc.subject | мотивація навчання | en_US |
dc.subject | motivation for training | en_US |
dc.title | Педагогічні умови формування мотивації навчання психолого-педагогічних дисциплін студентами технічних університетів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
chebakova.pdf | 60,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.