Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Удовіченко, Г.М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-19T08:47:54Z | - |
dc.date.available | 2013-03-19T08:47:54Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17679 | - |
dc.description | In the article the content and basic principles of the theoretical problem concerning knowledge quality as a part of education quality have been defined and theoretically grounded. the definitions of the notions "knowledge", "quality" and -knowledge quality" have been given The author expresses the opinion that knowledge quality is apart of education quality as well as a characteristic, which determines qualitative and quantitative transformations in the process of students' activities. The main approaches to the level determination of an individuals achievements in the educational-upbringing process have been analyzed in detail. | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначено й теоретично обгрунтовано зміст і основні положення теоретичної проблеми якості знань як складової якості навчання, подано дефініції «знання», «якість», «якість знань». Автор доводить думку про те, що якість знань є складовою якості навчання і показником, за якими характеризуються якісні й кількісні перетворення діяльності студентів. Узагальнено основні підходи до визначення рівня досягнень особистості в навчально-виховному процесі. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | якість навчання | en_US |
dc.subject | quality of teaching | en_US |
dc.subject | якість освіти | en_US |
dc.subject | quality of education | en_US |
dc.subject | оцінка якості знань | en_US |
dc.subject | assessment of the quality of knowledge | en_US |
dc.subject | знання | en_US |
dc.subject | knowledge | en_US |
dc.title | Концептуальне розуміння якості знань як показника якості навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
udovichenko.pdf | 63,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.