Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУдовіченко, Г.М.-
dc.date.accessioned2013-03-19T08:47:54Z-
dc.date.available2013-03-19T08:47:54Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17679-
dc.descriptionIn the article the content and basic principles of the theoretical problem concerning knowledge quality as a part of education quality have been defined and theoretically grounded. the definitions of the notions "knowledge", "quality" and -knowledge quality" have been given The author expresses the opinion that knowledge quality is apart of education quality as well as a characteristic, which determines qualitative and quantitative transformations in the process of students' activities. The main approaches to the level determination of an individuals achievements in the educational-upbringing process have been analyzed in detail.en_US
dc.description.abstractУ статті визначено й теоретично обгрунтовано зміст і основні положення теоретичної проблеми якості знань як складової якості навчання, подано дефініції «знання», «якість», «якість знань». Автор доводить думку про те, що якість знань є складовою якості навчання і показником, за якими характеризуються якісні й кількісні перетворення діяльності студентів. Узагальнено основні підходи до визначення рівня досягнень особистості в навчально-виховному процесі.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectякість навчанняen_US
dc.subjectquality of teachingen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectоцінка якості знаньen_US
dc.subjectassessment of the quality of knowledgeen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectknowledgeen_US
dc.titleКонцептуальне розуміння якості знань як показника якості навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udovichenko.pdf63,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.