Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомова, Т.О.-
dc.date.accessioned2013-03-18T17:21:50Z-
dc.date.available2013-03-18T17:21:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17614-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку психологічної науки контроль над соціально неприйнятною, а в деяких випадках навіть небезпечною агресивністю, та способами її запобігання становить найважливішу проблему психології людської агресивності.en_US
dc.publisherПрактична психологія та соціально робота. – К., 2010. – № 1. – С. 7 – 16en_US
dc.subjectагресія, агресивна поведінка учнівen_US
dc.subject, корекція агресивної поведінкиen_US
dc.titleПсихологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки "Корекція виявів агресії в поведінці учнів"en_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Ломової Т.О..doc190 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.