Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17614
Назва: Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки "Корекція виявів агресії в поведінці учнів"
Автори: Ломова, Т.О.
Ключові слова: агресія, агресивна поведінка учнів
, корекція агресивної поведінки
Дата публікації: 2010
Видавництво: Практична психологія та соціально робота. – К., 2010. – № 1. – С. 7 – 16
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку психологічної науки контроль над соціально неприйнятною, а в деяких випадках навіть небезпечною агресивністю, та способами її запобігання становить найважливішу проблему психології людської агресивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17614
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Ломової Т.О..doc190 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.