Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17559
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пріма, Р.М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-14T08:37:24Z | - |
dc.date.available | 2013-03-14T08:37:24Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17559 | - |
dc.description | The article deals with some aspects of technological culture of a future teacher of primary classes as a component of pedagogical culture in the context of making more active the professional mobility forming. Forming of technological culture is oriented to life preparation and professional activity of adaptive, creative, with flexible thought personality who strives for the continuously self-education and self-development. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються деякі аспекти технологічної культури майбутнього вчителя початкових класів як компонента педагогічної культури у контексті активізації формування професійної мобільності. Формування технологічної культури орієнтоване на підготовку до життя і професійної діяльності особистості адаптивної, креативної, з гнучким мисленням, мобільної, що прагне до неперервної самоосвіти і саморозвитку. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | педагогічна культура | en_US |
dc.subject | pedagogical culture | en_US |
dc.subject | технологічна культура | en_US |
dc.subject | technological culture | en_US |
dc.subject | професійна мобільність педагога | en_US |
dc.subject | occupational mobility of the teacher | en_US |
dc.subject | неперервна самоосвіта | en_US |
dc.subject | continuous self-education | en_US |
dc.title | Аспекти технологічної культури у формуванні професійної мобільності майбутнього вчителя початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.