Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПріма, Р.М.-
dc.date.accessioned2013-03-14T08:37:24Z-
dc.date.available2013-03-14T08:37:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17559-
dc.descriptionThe article deals with some aspects of technological culture of a future teacher of primary classes as a component of pedagogical culture in the context of making more active the professional mobility forming. Forming of technological culture is oriented to life preparation and professional activity of adaptive, creative, with flexible thought personality who strives for the continuously self-education and self-development.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюються деякі аспекти технологічної культури майбутнього вчителя початкових класів як компонента педагогічної культури у контексті активізації формування професійної мобільності. Формування технологічної культури орієнтоване на підготовку до життя і професійної діяльності особистості адаптивної, креативної, з гнучким мисленням, мобільної, що прагне до неперервної самоосвіти і саморозвитку.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпедагогічна культураen_US
dc.subjectpedagogical cultureen_US
dc.subjectтехнологічна культураen_US
dc.subjecttechnological cultureen_US
dc.subjectпрофесійна мобільність педагогаen_US
dc.subjectoccupational mobility of the teacheren_US
dc.subjectнеперервна самоосвітаen_US
dc.subjectcontinuous self-educationen_US
dc.titleАспекти технологічної культури у формуванні професійної мобільності майбутнього вчителя початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prima.pdf67,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.