Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17522| Назва: | Теоретичний аналіз професійної діяльності викладачів у вищій школі |
| Автори: | Богдан, Ж.Б. |
| Ключові слова: | аналіз педагогічної діяльності analysis of pedagogical activity професійна діяльність викладача professional activity of a teacher педагогічна професія pedagogical profession професійне вигоряння professional burnout |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | ДонНТУ |
| Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено теоретичному аналізу проблеми педагогічної діяльності у вищій школі. У сучасній психологічній науці накопичено багатий фактичний матеріал про функції, структуру й особливості діяльності викладачів. Зроблено висновок про актуальність дослідження проблеми підвищення ефективності педагогічної діяльності за допомогою методів оптимізаціїроботи викладачів. |
| Опис: | The article is devoted to the theoretical analysis of the problem of teaching in higher education. In modern psychological science has accumulated a wealth of factual material about the functions, structure and characteristics of teachers. The conclusion about the relevance of research on improving the efficiency of educational activities using methods optymizatsiyiroboty teachers. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17522 |
| Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bogdan.pdf | 73,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.