Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17230
Назва: Кон’юнктурне дослідження: періодизація динаміки
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Дата публікації: 2003
Видавництво: ООО «Юго-Восток, Лтд»
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Кон’юнктурне дослідження: періодизація динаміки [Текст] / О.А. Кратт // Економіка. Менеджмент. Підприємництво: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип.10. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003. – С.127-137.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто періодизацію динаміки кон'юнктурних досліджень як необхідну передумову наукового аналізу. Виділено події, що змінили принципи і методи формування кон'юнктури на вітчизняному товарному ринку. Подано характеристику закономірностей формування попиту та пропозиції на послуги вищої школи в періоди з 1974 р. по 1990 р. і з 1991р. по 2001р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17230
ISSN: УДК 339.13.017
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.doc2,61 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.