Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.date.accessioned2013-02-15T20:54:48Z-
dc.date.available2013-02-15T20:54:48Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКратт О.А. Типізація об’єктів кон’юнктурних досліджень [Текст] / О.А. Кратт // Схід. – 2003. – №2 (52). – С.17-20.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17229-
dc.description.abstractКон'юнктура є відображенням ринкових явищ. Структуру параметрів об'єкта кон'юнктурних досліджень обумовлено галузевою, територіальною і часовою характеристиками явищ. Кон'юнктурні параметри мають рівні. Співвідношення рівнів визначає межі типу об'єкта дослідження. Тип об'єкта дослідження є еволюційною одиницею ринку.en_US
dc.publisherСхідen_US
dc.titleТипізація об’єктів кон’юнктурних дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.doc1,15 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.