Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17229
Title: Типізація об’єктів кон’юнктурних досліджень
Authors: Кратт, Олег Адольфович
Issue Date: 2003
Publisher: Схід
Citation: Кратт О.А. Типізація об’єктів кон’юнктурних досліджень [Текст] / О.А. Кратт // Схід. – 2003. – №2 (52). – С.17-20.
Abstract: Кон'юнктура є відображенням ринкових явищ. Структуру параметрів об'єкта кон'юнктурних досліджень обумовлено галузевою, територіальною і часовою характеристиками явищ. Кон'юнктурні параметри мають рівні. Співвідношення рівнів визначає межі типу об'єкта дослідження. Тип об'єкта дослідження є еволюційною одиницею ринку.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17229
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.doc1,15 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.