Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуркіна, Л.В.-
dc.date.accessioned2013-02-08T12:38:10Z-
dc.date.available2013-02-08T12:38:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17188-
dc.descriptionThe article offers the results of studying the contents of teaching English as a second specialty in listening. Identify criteria auditory material offers different auspices exercises to build relevant skills model with fonomaterialom, specific features of the content of teaching English as a second specialty.en_US
dc.description.abstractУ статті пропонуються результати вивчення змісту навчання англійської мови як другої спеціальності у сфері аудіювання. Визначаються критерії відбору аудитивного матеріалу, пропонуються різні види вправ для формування відповідних навичок, модель роботи з фономатеріалом, сформульовано особливості змісту навчання англійської мови як другої спеціальності.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectlisteningen_US
dc.subjectвивчення англійської мовиen_US
dc.subjectstudy of the English languageen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectforeign languageen_US
dc.subjectаудитивний матеріалen_US
dc.subjectaudited materialen_US
dc.titleОсобливості змісту навчання аудіювання іноземної мови як другої спеціальностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
туркина.pdf88,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.