Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17188
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Туркіна, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-02-08T12:38:10Z | - |
dc.date.available | 2013-02-08T12:38:10Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17188 | - |
dc.description | The article offers the results of studying the contents of teaching English as a second specialty in listening. Identify criteria auditory material offers different auspices exercises to build relevant skills model with fonomaterialom, specific features of the content of teaching English as a second specialty. | en_US |
dc.description.abstract | У статті пропонуються результати вивчення змісту навчання англійської мови як другої спеціальності у сфері аудіювання. Визначаються критерії відбору аудитивного матеріалу, пропонуються різні види вправ для формування відповідних навичок, модель роботи з фономатеріалом, сформульовано особливості змісту навчання англійської мови як другої спеціальності. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | аудіювання | en_US |
dc.subject | listening | en_US |
dc.subject | вивчення англійської мови | en_US |
dc.subject | study of the English language | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | foreign language | en_US |
dc.subject | аудитивний матеріал | en_US |
dc.subject | audited material | en_US |
dc.title | Особливості змісту навчання аудіювання іноземної мови як другої спеціальності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
туркина.pdf | 88,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.