Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗиборов, К.А.-
dc.contributor.authorВернер, И.В.-
dc.contributor.authorСердюк, В.А.-
dc.date.accessioned2013-01-29T06:34:00Z-
dc.date.available2013-01-29T06:34:00Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: гірничо-електромеханічна. Випуск 35 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.en_US
dc.identifier.issnУДК 625.28-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17077-
dc.descriptionThe opportunity of application of a hydrodrive and rail brake for increase of traction-brake characteristics of mine locomotives is considered.en_US
dc.description.abstractРассмотрена возможность применения гидропривода и рельсового тормоза для повышения тягово-тормозных характеристик шахтных локомотивов.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectшахтный локомотивen_US
dc.subjectmine locomotiveen_US
dc.subjectтягово-тормозные характеристикиen_US
dc.subjecttraction-brake characteristicsen_US
dc.subjectрельсовый тормозen_US
dc.subjectrail brakeen_US
dc.subjectгидроприводen_US
dc.subjecthydrodriveen_US
dc.titleПовышение тягово-тормозных характеристик шахтного локомотиваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Выпуск 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71-76.pdf4,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 71-76.PDF25,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.