Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯциніна, Н.О.-
dc.date.accessioned2013-01-24T08:26:56Z-
dc.date.available2013-01-24T08:26:56Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17042-
dc.descriptionIn conditions of active introduction of modern information technologies in the educational process is especially acute is the problem of preparation of the future teachers of the educational institutions to the use of information, communication and Internet technologies in their professional activitiesen_US
dc.description.abstractВ умовах активного впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній процес особливо гостро постає проблема підготовки майбутніх учителів освітнього закладу до використання інформаційних, комунікаційних та інтернет - технологій у власній професійній діяльностіen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectсоціалізація вчителяen_US
dc.subjectsocialization of teachersen_US
dc.subjectінформаційна компетенціяen_US
dc.subjectInformation competenceen_US
dc.subjectтехнологічна компетенціяen_US
dc.subjecttechnological competenceen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjecteducational activitiesen_US
dc.titleМодель формування інформаційно-технологічної компетенції майбутнього вчителя в навчальному процесі педагогічного університетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
яцинина.pdf142,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.