Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17038
Назва: Модель как средство научного познания
Автори: Рыкова, Л.Л.
Ключові слова: модель
model
модель обучения
educational model
моделирование
modeling
гносеологический аспект
epistemological aspect
научное познание
scientific cognition
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Короткий огляд (реферат): В данной статье основное внимание будем уделено процессу познания как моделирования. то есть гносеологическим аспектом этого широко распространенного инструмента познания.
Опис: In this article the main attention will be given to the process of cognition as моделирования. that there is a philosophical aspect of this widespread tool of knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17038
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
рыкова.pdf90,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.