Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17038
Назва: | Модель как средство научного познания |
Автори: | Рыкова, Л.Л. |
Ключові слова: | модель model модель обучения educational model моделирование modeling гносеологический аспект epistemological aspect научное познание scientific cognition |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 |
Короткий огляд (реферат): | В данной статье основное внимание будем уделено процессу познания как моделирования. то есть гносеологическим аспектом этого широко распространенного инструмента познания. |
Опис: | In this article the main attention will be given to the process of cognition as моделирования. that there is a philosophical aspect of this widespread tool of knowledge. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17038 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
рыкова.pdf | 90,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.