Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, І.С.-
dc.contributor.authorОльшанська, О.Г.-
dc.date.accessioned2013-01-09T12:47:29Z-
dc.date.available2013-01-09T12:47:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16873-
dc.descriptionThe article examines the psychological and pedagogical indicators of professionally oriented individual student university.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються психолого-педагогічні показники розвитку професійно-орієнтованої особистості студента вищого навчального закладу.-
dc.description.sponsorshipThe article examines the psychological and pedagogical indicators of professionally oriented individual student university.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectтехнологія профорієнтаціїen_US
dc.subjectпрофесійна освіта вчителяen_US
dc.subjectпедагогічний антропологізмen_US
dc.subjectвища педагогічна освітаen_US
dc.subjecttechnology of professional orientationen_US
dc.subjectvocational education teachersen_US
dc.subjectpedagogical anthropology-
dc.subjecthigher pedagogical education-
dc.titleТеоретичні засади формування професійно орієнтованої особистості студента ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
коваль.pdf97,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.