Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, І.С. | - |
dc.contributor.author | Ольшанська, О.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2013-01-09T12:47:29Z | - |
dc.date.available | 2013-01-09T12:47:29Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16873 | - |
dc.description | The article examines the psychological and pedagogical indicators of professionally oriented individual student university. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психолого-педагогічні показники розвитку професійно-орієнтованої особистості студента вищого навчального закладу. | - |
dc.description.sponsorship | The article examines the psychological and pedagogical indicators of professionally oriented individual student university. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | технологія профорієнтації | en_US |
dc.subject | професійна освіта вчителя | en_US |
dc.subject | педагогічний антропологізм | en_US |
dc.subject | вища педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | technology of professional orientation | en_US |
dc.subject | vocational education teachers | en_US |
dc.subject | pedagogical anthropology | - |
dc.subject | higher pedagogical education | - |
dc.title | Теоретичні засади формування професійно орієнтованої особистості студента ВНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
коваль.pdf | 97,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.