Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаверіна, О.Г.-
dc.date.accessioned2012-12-27T10:05:10Z-
dc.date.available2012-12-27T10:05:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16836-
dc.descriptionComplete the form and means of educational process in the integrative approach to learning affect its performance: knowledge gain as systematic: the ability to become generalized, complex, increasing ideological orientation cognitive interests of students and achieved all-round development of personality.en_US
dc.description.abstractКомплексні форми і засоби навчального процесу в умовах інтегративного підходу до навчання впливають на його результативність: знання набувають якості системності: уміння стають узагальненими, комплексними, посилюється світоглядна спрямованість пізнавальних інтересів тих, хто навчається, і досягається всебічний розвиток особистості.-
dc.description.sponsorshipComplex forms and means of the educational process in the conditions of the integrative approach to the training of influence on its efficiency: the knowledge acquire quality consistency: the ability to become a generic, comprehensive, reinforced by the ideological orientation of cognitive interests of those who learn, and achieved all-round development.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпрофесійна комунікаціяen_US
dc.subjectінтегративні форми навчанняen_US
dc.subjectдидактична інтеграціяen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectprofessional communicationen_US
dc.subjectintegrative forms of trainingen_US
dc.subjectdidactic integration-
dc.subjecteducational-cognitive activity-
dc.titleРозвиток комплексних форм і засобів навчального процесу при формуванні готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до професійної комунікаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
каверина.pdf89,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.