Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, Л.Л.-
dc.date.accessioned2012-12-27T09:34:36Z-
dc.date.available2012-12-27T09:34:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16831-
dc.descriptionThe article deals with psychological and didactic conditions of individual learning styles of students (INSS) proposed transfer-inversion optimization model INSS as a mechanism of positive influence on the formation of rational learning styles of students and personal development.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються психолого-дидактичні умови формування індивідуальних навчальних стилів студентів (ІНСС); запропоновано трансферно-інверсійну моделі оптимізації ІНСС як механізму позитивного впливу на формування раціональних навчальних стилів студентів та розвитку особистості.-
dc.description.sponsorshipThe article considers the psychological and didactic conditions of formation of the individual learning styles of students (ІНСС); invited to трансферно-інверсійну optimization model ІНСС as a mechanism of positive influence on the formation of rational learning styles of students and the development of personality.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectнавчальні стилі студентівen_US
dc.subjectсаморозвиток особистостіen_US
dc.subjectіндивідуальний стиль діяльностіen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjectlearning style of studentsen_US
dc.subjectself-developmenten_US
dc.subjectindividual style of activity-
dc.subjecttraining activities-
dc.titleФормування індивідуальних навчальних стилів студентів як шлях розвитку особистості в умовах інноваційної системи навчання у ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
борисенко.pdf96,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.