Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16828
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федій, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-27T08:59:41Z | - |
dc.date.available | 2012-12-27T08:59:41Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16828 | - |
dc.description | In this article the basic principles of active creative positions teacher and student in the light of humanistic ideas estetoterapevtychnoyi individually oriented educational paradigm. | en_US |
dc.description.abstract | У даної статті розглядаються основні засади розвитку активної творчої позиції учителя та учня у світлі гуманістичних ідей естетотерапевтичної особистісно зорієнтованої педагогічної парадигми. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | формування творчої особистості | en_US |
dc.subject | естетотерапія | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.subject | арттерапія | en_US |
dc.subject | art-therapy | en_US |
dc.subject | forming a creative personality | - |
dc.subject | aesthetic therapy | - |
dc.subject | creativity | - |
dc.subject | pedagogical technologies | - |
dc.subject | educational work | - |
dc.title | Естетотерапевтичні засади творчого вияву суб'єктів педагогічного процесу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
федий.pdf | 109,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.