Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедій, О.А.-
dc.date.accessioned2012-12-27T08:59:41Z-
dc.date.available2012-12-27T08:59:41Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16828-
dc.descriptionIn this article the basic principles of active creative positions teacher and student in the light of humanistic ideas estetoterapevtychnoyi individually oriented educational paradigm.en_US
dc.description.abstractУ даної статті розглядаються основні засади розвитку активної творчої позиції учителя та учня у світлі гуманістичних ідей естетотерапевтичної особистісно зорієнтованої педагогічної парадигми.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectформування творчої особистостіen_US
dc.subjectестетотерапіяen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectарттерапіяen_US
dc.subjectart-therapyen_US
dc.subjectforming a creative personality-
dc.subjectaesthetic therapy-
dc.subjectcreativity-
dc.subjectpedagogical technologies-
dc.subjecteducational work-
dc.titleЕстетотерапевтичні засади творчого вияву суб'єктів педагогічного процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
федий.pdf109,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.