Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, О.А.-
dc.date.accessioned2012-12-26T12:58:12Z-
dc.date.available2012-12-26T12:58:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16768-
dc.descriptionThis article analyzes the impact of corporate culture on university self-actualization needs and creative development of students. The results of the study of the corporate culture of the student group. Shown that groups with high levels of corporate culture such high values of both self and work with the highest importance.en_US
dc.description.abstractУ статті аналізується вплив корпоративної культури ВНЗ на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів. Наведені результати дослідження корпоративної культури студентської групи. Показано, що в групах з високим рівнем корпоративної культури такі високі цінності як самореалізація і творчість мають найвище значення.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectкорпоративна культура ВНЗen_US
dc.subjectcorporate culture of the Universityen_US
dc.subjectтворчий розвиток студентівen_US
dc.subjectcreative development of studentsen_US
dc.subjectсамореалізація особистостіen_US
dc.subjectself-realization of personalityen_US
dc.titleВплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
медведева.pdf170,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.