Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарова, Н.М.-
dc.contributor.authorДемидчик, Г.С.-
dc.date.accessioned2012-12-24T11:11:25Z-
dc.date.available2012-12-24T11:11:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16717-
dc.descriptionEducational activities are known, fusing science and mystetstva.Za its components, it always involves creativity, since it closely interact in a variety of teaching situations and under the influence of various factors personality of teacher and student all its individual characteristics.en_US
dc.description.abstractПедагогічна діяльність є, як відомо, сплавом науки та мистецтва.За своїми компонентами вона завжди передбачає творчість, оскільки в ній тісно взаємодіють в різних педагогічних ситуаціях і під впливом різних факторів особистість вчителя та учня усіма притаманними їй індивідуальними особливостями.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectтворчий потенціал вчителяen_US
dc.subjectметодика викладанняen_US
dc.subjectвикладання природознавстваen_US
dc.subjectcreativity teacheren_US
dc.subjectteaching of natural scienceen_US
dc.subjectmethods of teachingen_US
dc.titleВажливі аспекти формування творчого потенціалу вчителя у процесі викладання курсу методики природознавства у початковій ланці освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
захарова.pdf86,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.