Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, 0.0.-
dc.date.accessioned2012-12-24T06:40:58Z-
dc.date.available2012-12-24T06:40:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16707-
dc.descriptionThis article will reveal the views of contemporary teachers on the classification of innovative learning technologies.en_US
dc.description.abstractУ статті буде розкрити погляди сучасних педагогів на класифікацію інноваційних технологій навчання.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectінноваційні технології навчанняen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectінтенсивність освітиen_US
dc.subjectinnovative learning technologiesen_US
dc.subjecteducational activitiesen_US
dc.subjectintensity of Educationen_US
dc.subjectпедагогічні технології-
dc.subjecteducational technology-
dc.titleКласифікація інноваційних технологій навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
харченко.pdf94,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.