Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16707
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, 0.0. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-24T06:40:58Z | - |
dc.date.available | 2012-12-24T06:40:58Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16707 | - |
dc.description | This article will reveal the views of contemporary teachers on the classification of innovative learning technologies. | en_US |
dc.description.abstract | У статті буде розкрити погляди сучасних педагогів на класифікацію інноваційних технологій навчання. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | інноваційні технології навчання | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | інтенсивність освіти | en_US |
dc.subject | innovative learning technologies | en_US |
dc.subject | educational activities | en_US |
dc.subject | intensity of Education | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | - |
dc.subject | educational technology | - |
dc.title | Класифікація інноваційних технологій навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
харченко.pdf | 94,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.