Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛавров, В.Д.-
dc.date.accessioned2012-12-21T07:22:10Z-
dc.date.available2012-12-21T07:22:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16688-
dc.descriptionThe article discusses the basic principles (and principles of the Bologna process analyzed correspondence higher education in Ukraine required in view of the integration process of our system to the European education and research area, and implements sound need to humanize education by introducing new teaching scientific disciplines (including praxeology synergy Socionics et al.).en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні засади (і принципи Болонського процесу, проаналізовано відповідність вищої освіти України його вимагай із урахуванням інтеграційних процесів нашої системи до європейського освітнього й наукового простору, а також обрунтовано необхідність гуманізації освіти шляхом запровадження викладання нових наукових дисциплін (у тому числі праксеології синергетики, соціоніки та ін.).-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectBologna Processen_US
dc.subjectгуманізація освітиen_US
dc.subjecthumanizing educationen_US
dc.subjectвища освіта Україниen_US
dc.subjectHigher education in Ukraineen_US
dc.titleАктуальні питання процесу євроінтеграції України у сфері гуманізації освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лавров.pdf94,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.