Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крюкова, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-21T07:10:58Z | - |
dc.date.available | 2012-12-21T07:10:58Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16687 | - |
dc.description | Introduction kredytyo modular system of educational process in higher education involves achieving a new quality of the educational process, taking into account modern approaches to stakeholders in the process of training. Modern experts are needed not only strong and well-developed thinking skills, but also the ability to apply them in unusual situations, the ability to creatively approach to resolve problems, and as will be discussed in this article. | en_US |
dc.description.abstract | Впровадження кредитио-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах передбачає досягнення нової якості організації навчально-виховного процесу, урахування сучасних підходів до організації суб'єктів діяльності в процесі професійної підготовки. Сучасному фахівцеві необхідні не тільки міцні знання і розвинене мислення, але й уміння застосовувати їх у нестандартній ситуації, здатність творчо підійти до вирішення виникаючих проблем, про що й піде мова у даної статті. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | модульна навчальна програма | en_US |
dc.subject | modular curriculum | en_US |
dc.subject | навчально-виховний процес | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | модульний робочий підручник | en_US |
dc.subject | modular operating manual | en_US |
dc.subject | самостійна робота студентів | - |
dc.subject | independent work of students | - |
dc.title | Особливості структурування змісту навчально-методичних комплексів у кредитно-модульній системі навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
крюкова.pdf | 64,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.