Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБочаров, В.В.-
dc.date.accessioned2012-12-20T13:08:20Z-
dc.date.available2012-12-20T13:08:20Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16684-
dc.descriptionThe article describes the main approaches to defining the functions of education. Shown inaccurate understanding of the authors of the difference between the functions and objectives of education. The conclusion of unfitness attempts extraction and analysis functions of education to form the basis of a conceptual model to study it.-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні підходи до визначення функцій освіти. Показана неточність розуміння авторами різниці між функціями та завданнями освіти. Зроблений висновок про непридатність спроб виділення й аналізу функцій освіти для формування основи концептуальної моделі її вивчення.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectфункції освітиen_US
dc.subjectfunction of educationen_US
dc.subjectсистема освітиen_US
dc.subjecteducation systemen_US
dc.subjectфункціональний аналіз освітиen_US
dc.subjectfunctional analysis of educationen_US
dc.subjectсоціологія освіти-
dc.subjectsociology of education-
dc.titleПідходи до визначення функцій освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бочаров.pdf67,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.